Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Pár měsíců zpátky Ryanair oznámil další skvělý způsob, jak se dostat z Brna do Budapešti - přes Berlín! Netrvalo dlouho a našel jsem dobrou kombinaci hned prvního letu Brno-Berlín, a návazného druhý den ráno do Budapešti, celkem za cca. 520 Kč. Ne o moc víc, než bych dal za vlak. O měsíc později se ukázalo, že kdybych byl ještě vyčůranější a počkal si ještě ten měsíc, tak jsem mohl BRQ-SXF koupit ještě za polovinu té už tak šílené ceny. Takto jsem alespoň ještě s příplatkem za oblíbené místo a nákupem občerstvení na palubě zcela určitě patřil k "high-yield" cestujícím na tomto historickém letu
Zcela logicky se tady na fóru rozjela menší diskuse o této, do jisté míry kontroverzní lince. Přiznám se, že já jsem z ní měl po oznámení radost. Jednak mám Berlín opravdu rád, jednak jsem názoru, že jestli má někdo šanci takovou linku provozovat bez toho, že by to byl gigantickej průser, tak je to Ryanair, který dokáže na té trase vyprodukovat obdobnou jednotkovou cenu, jako vlak (samozřejmě za jakou cenu...). Tak teď přišel ten čas, kdy se to může ukázat.
Po příjezdu na letiště se smutkem ale taky mírnou škodolibostí pozoruji, že od našeho odchodu se tam vůbec nic nezměnilo a mířím přímo do tranzitního prostoru. Teda jedna věc se pohnula - vypadá to, že na security se jim podařilo najít lidi na obsluhu třetího rámu, což je pozitivní. Nevím ale, zda už vyřešili, jak ten třetí rám používat pro prioriťáky, protože vcházet se k němu musí druhými, zavřenými dveřmi...
Zběžně jsem počítal u východu z bezpečnostní kontroly, kolik by tak mohlo být na prvním letu lidí. Dopočítal jsem se cca. 120, což mi na 121 následně upřesnili na palubě. Mnohem více šokujícím číslem byl ale počet příletuvších cestujících, kterých podle informací tady na fóru bylo 24 (slovy dvacet-čtyři!). Dobré je to jen na jednu věc - vypovídá to možná něco o tom, jaký je poměr nakoupených letenek s POS u nás a na druhé straně, Respektive kde leží značná část potenciálu zvyšovat load-factor.
Odlet byl díky rychlému de-boardingu i boardingu perfektně na čas, dnes s extrémně milou a profesionální posádkou.
Když někam letím, rád si to užívám, a když je možnost testovat nové produkty ve vzduchu, tak šanci nevynechávám. Ryanair od nového letového řádu nabízí kromě starých a osvědčených teplých jídel na palubě i bezmasé menu, s veganskými lasagnemi. Neváhám a objednávám, steward mi sděluje, že jsem vůbec první, pro koho je on osobně dělal (v nabídce začaly být den před tím). Opět musím říct, že úplně nechápu ta kvanta stížností na customer-service Ryanairu. Jasně, asi budou jedna z nejhorších aerolinek, co se týče kompenzací za zrušené lety, ale jinak mi přijde fajn, že k základní fare nabízí opravdu širokou škálu produktů k dokoupení tak, že si každý ten let může udělat takový, jaký chce. Ani jídlo na palubě není výjimkou. Jasně, esteticky lasagne nikdy nebudou winner, ale jak ty klasické, tak ty veganské, mě chuťově ani porcí vůbec nezklamaly a rád si je dám i jindy.
Oběd jsem pak zakončil svým oblíbeným čokoládovým crumble-cakem (musím říct, že ten má Ryanair opravdu dobrý) a plechovkou pepsi.
Prodeje na palubě byly minimální až nulové, je možné, že jsem byl tak jeden ze 2-3 lidí, co si něco koupili. Každopádně za mě fantastický let, protože jsem měl trojku pro sebe, stihl jsem během 55min dlouhého letu oběd a steward mi dal ještě i info k produktu Ryanair Choice, který byl oznámen, ale ještě stále není k dispozici (kdyby to někoho zajímalo, údajně se to ještě testuje, protože vznikly nějaké technické potíže se zavedením, ale snad by to mělo jít ven během několika týdnů).
Přílet na SXF s 15min. předstihem, jediným opravdu špatným bodem tohoto letu byl ten alarmující load-factor.
Co říct k nové lince na závěr?
Za mě skvělé spojení, které určitě ještě několikrát využiju minimálně po cestě do Budapešti. Otázkou je, zda se udrží. Já optimisticky věřím tomu, že potenciál tu je, aby ho alespoň Ryanair udržel, ale stejně jako já neprodám lístky na koncert jen tím, že vytvořím na Facebooku událost, tak ani letenky (nebo alespoň ne ty dražší) se neprodají prostě tím, že je Ryanair dá do systému. Bylo by holt potřeba věnovat nějaký čas, peníze a úsilí do marketingu nové linky, což se ze strany letiště kromě několika tiskovek jaksi nestalo, přitom by to v dnešní době, kdy např. sociální sítě mají takový vliv, nemusela být záležitost milionů korun... Bylo by to v zájmu všech. Ryanairu, aby na tom tolik neprodělal, letiště, aby neztratilo další kus své kredibility vůči dopravcům ztrátou další linky, a pana Hejtmana, aby si neušil politickou ostudu...
Jo a když už jsem vznesl to přirovnání ke koncertům, tak srdečně zvu na premiéru mého tria v Brně 23.04. v 19:30 v Sále Milosrdných bratří. Kdo byste měli zájem přijít, tak víc info a předprodej vstupenek najdete zde: http://bit.ly/2VpH3bo
A bonus na závěr: Pokud fakt někdo potřebuje hledat důvod letět do Berlína, tak pro spottery mají na SXF skvělou vyhlídkovou terasu bez skla, 2 hodinky zde strávené byly skvělým odpočinkem
Zcela logicky se tady na fóru rozjela menší diskuse o této, do jisté míry kontroverzní lince. Přiznám se, že já jsem z ní měl po oznámení radost. Jednak mám Berlín opravdu rád, jednak jsem názoru, že jestli má někdo šanci takovou linku provozovat bez toho, že by to byl gigantickej průser, tak je to Ryanair, který dokáže na té trase vyprodukovat obdobnou jednotkovou cenu, jako vlak (samozřejmě za jakou cenu...). Tak teď přišel ten čas, kdy se to může ukázat.
Po příjezdu na letiště se smutkem ale taky mírnou škodolibostí pozoruji, že od našeho odchodu se tam vůbec nic nezměnilo a mířím přímo do tranzitního prostoru. Teda jedna věc se pohnula - vypadá to, že na security se jim podařilo najít lidi na obsluhu třetího rámu, což je pozitivní. Nevím ale, zda už vyřešili, jak ten třetí rám používat pro prioriťáky, protože vcházet se k němu musí druhými, zavřenými dveřmi...
Zběžně jsem počítal u východu z bezpečnostní kontroly, kolik by tak mohlo být na prvním letu lidí. Dopočítal jsem se cca. 120, což mi na 121 následně upřesnili na palubě. Mnohem více šokujícím číslem byl ale počet příletuvších cestujících, kterých podle informací tady na fóru bylo 24 (slovy dvacet-čtyři!). Dobré je to jen na jednu věc - vypovídá to možná něco o tom, jaký je poměr nakoupených letenek s POS u nás a na druhé straně, Respektive kde leží značná část potenciálu zvyšovat load-factor.
Odlet byl díky rychlému de-boardingu i boardingu perfektně na čas, dnes s extrémně milou a profesionální posádkou.
Když někam letím, rád si to užívám, a když je možnost testovat nové produkty ve vzduchu, tak šanci nevynechávám. Ryanair od nového letového řádu nabízí kromě starých a osvědčených teplých jídel na palubě i bezmasé menu, s veganskými lasagnemi. Neváhám a objednávám, steward mi sděluje, že jsem vůbec první, pro koho je on osobně dělal (v nabídce začaly být den před tím). Opět musím říct, že úplně nechápu ta kvanta stížností na customer-service Ryanairu. Jasně, asi budou jedna z nejhorších aerolinek, co se týče kompenzací za zrušené lety, ale jinak mi přijde fajn, že k základní fare nabízí opravdu širokou škálu produktů k dokoupení tak, že si každý ten let může udělat takový, jaký chce. Ani jídlo na palubě není výjimkou. Jasně, esteticky lasagne nikdy nebudou winner, ale jak ty klasické, tak ty veganské, mě chuťově ani porcí vůbec nezklamaly a rád si je dám i jindy.
Oběd jsem pak zakončil svým oblíbeným čokoládovým crumble-cakem (musím říct, že ten má Ryanair opravdu dobrý) a plechovkou pepsi.
Prodeje na palubě byly minimální až nulové, je možné, že jsem byl tak jeden ze 2-3 lidí, co si něco koupili. Každopádně za mě fantastický let, protože jsem měl trojku pro sebe, stihl jsem během 55min dlouhého letu oběd a steward mi dal ještě i info k produktu Ryanair Choice, který byl oznámen, ale ještě stále není k dispozici (kdyby to někoho zajímalo, údajně se to ještě testuje, protože vznikly nějaké technické potíže se zavedením, ale snad by to mělo jít ven během několika týdnů).
Přílet na SXF s 15min. předstihem, jediným opravdu špatným bodem tohoto letu byl ten alarmující load-factor.
Co říct k nové lince na závěr?
Za mě skvělé spojení, které určitě ještě několikrát využiju minimálně po cestě do Budapešti. Otázkou je, zda se udrží. Já optimisticky věřím tomu, že potenciál tu je, aby ho alespoň Ryanair udržel, ale stejně jako já neprodám lístky na koncert jen tím, že vytvořím na Facebooku událost, tak ani letenky (nebo alespoň ne ty dražší) se neprodají prostě tím, že je Ryanair dá do systému. Bylo by holt potřeba věnovat nějaký čas, peníze a úsilí do marketingu nové linky, což se ze strany letiště kromě několika tiskovek jaksi nestalo, přitom by to v dnešní době, kdy např. sociální sítě mají takový vliv, nemusela být záležitost milionů korun... Bylo by to v zájmu všech. Ryanairu, aby na tom tolik neprodělal, letiště, aby neztratilo další kus své kredibility vůči dopravcům ztrátou další linky, a pana Hejtmana, aby si neušil politickou ostudu...
Jo a když už jsem vznesl to přirovnání ke koncertům, tak srdečně zvu na premiéru mého tria v Brně 23.04. v 19:30 v Sále Milosrdných bratří. Kdo byste měli zájem přijít, tak víc info a předprodej vstupenek najdete zde: http://bit.ly/2VpH3bo
A bonus na závěr: Pokud fakt někdo potřebuje hledat důvod letět do Berlína, tak pro spottery mají na SXF skvělou vyhlídkovou terasu bez skla, 2 hodinky zde strávené byly skvělým odpočinkem
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Hezké počtení, klidně bych ocenil i popis pokračování cesty do Budapešti.
Jinak ohledně té linky jsem dost skeptický...ale třeba se necháme příjemně překvapit.
Jinak ohledně té linky jsem dost skeptický...ale třeba se necháme příjemně překvapit.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Díky za TR. Mám Berlín také moc rád. A ta terasa je skvělá; zapomněl jsi ještě dodat, že je z ní mj. výhled na další letiště
EDIT: Ale abych nebyl jen škodolibý - při procházce po bývalém THF je zase za příznivých povětrnostních podmínek slyšet hluk letadel z ranveje TXL.
EDIT: Ale abych nebyl jen škodolibý - při procházce po bývalém THF je zase za příznivých povětrnostních podmínek slyšet hluk letadel z ranveje TXL.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Lkprak píše:Hezké počtení, klidně bych ocenil i popis pokračování cesty do Budapešti.
Jinak ohledně té linky jsem dost skeptický...ale třeba se necháme příjemně překvapit.
Dnes údajně na příletu cca. 120 lidí (tedy všichni co v úterý odletěli minus já ), na odletu +-165 (info z Facebooku Provoz BRQ).
Jinak z cesty do Budapešti není moc co popisovat, to už je pro mě spíš everyday commuting různými způsoby, i tuto cestu jsem celou prospal, vzhledem k odletu v 6:10 ráno. Ještě ten den večer jsem zas ale pokračoval Euronightem na trase BUD-PRG . Co stojí za zmínku je, že ráno trval na SXF security check příšerně dlouho.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Jo, ve Ctvrtek odpo na SXF to byl masakr ta sekurity. Cekali jsme v D terminalu asi 20min. Pak nas odvedli ven pred C a odvedli nas do B. Takze dobrych 50min nez jsme to prolezli za SC.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28. 05. 2017, 11:49
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
jvoj píše:Když někam letím, rád si to užívám, a když je možnost testovat nové produkty ve vzduchu, tak šanci nevynechávám. Ryanair od nového letového řádu nabízí kromě starých a osvědčených teplých jídel na palubě i bezmasé menu, s veganskými lasagnemi. Neváhám a objednávám, steward mi sděluje, že jsem vůbec první, pro koho je on osobně dělal (v nabídce začaly být den před tím). Opět musím říct, že úplně nechápu ta kvanta stížností na customer-service Ryanairu. Jasně, asi budou jedna z nejhorších aerolinek, co se týče kompenzací za zrušené lety, ale jinak mi přijde fajn, že k základní fare nabízí opravdu širokou škálu produktů k dokoupení tak, že si každý ten let může udělat takový, jaký chce. Ani jídlo na palubě není výjimkou. Jasně, esteticky lasagne nikdy nebudou winner, ale jak ty klasické, tak ty veganské, mě chuťově ani porcí vůbec nezklamaly a rád si je dám i jindy.
Oběd jsem pak zakončil svým oblíbeným čokoládovým crumble-cakem (musím říct, že ten má Ryanair opravdu dobrý) a plechovkou pepsi.
Prodeje na palubě byly minimální až nulové, je možné, že jsem byl tak jeden ze 2-3 lidí, co si něco koupili. Každopádně za mě fantastický let, protože jsem měl trojku pro sebe, stihl jsem během 55min dlouhého letu oběd a steward mi dal ještě i info k produktu Ryanair Choice, který byl oznámen, ale ještě stále není k dispozici (kdyby to někoho zajímalo, údajně se to ještě testuje, protože vznikly nějaké technické potíže se zavedením, ale snad by to mělo jít ven během několika týdnů).
Teda musím říct, že jsem docela příjemně překvapen cenami jídla. Jasně, u hodinového letu člověk moc asi nebude chtít řešit jídlo podobně jako když jede někdo hodinu vlakem z Pardubic do Prahy. Ale když už jedu z Brna do Prahy, tak už vzhledem k času jízdy vlaku je oběd či večeře docela na místě.
Člověk by čekal, že budou drazí a ony ty lasagne u nich stojí 6 € a je toho 350 gramů. Aktuální nabídka JLV na jaro přitom nabízí také lasagne, gramáž stejnou a za cenu 139 Kč / 5,80 €. A to jde o cenu v rámci happy hours. Ani zákusek není o moc dražší jak třeba palačinka od JLV.
Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
miropiro píše:Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Super TR, fajn počtení. Taky se hlásim o pokračování do BUD.
V jakym režimu pak teda mohl bejt provedenej let OK2018/2019 PRG-BTS-PRG, když nás vypustili jen na apron udělat fotky, pak zase zpátky do mašiny a bez faktickýho odbavení domu?
Fabo píše:Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
V jakym režimu pak teda mohl bejt provedenej let OK2018/2019 PRG-BTS-PRG, když nás vypustili jen na apron udělat fotky, pak zase zpátky do mašiny a bez faktickýho odbavení domu?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
- Oblíbené typy letadel: A380
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Královské Vinohrady
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Fabo píše:miropiro píše:Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
Vystoupit z letadla se musí, ale podle mě v případě, kdy je výstup přímo do odletové haly (např. schengenské lety v BRU), není problém nastoupit znovu do stejného letadla. Přeci jen, i mezi deboardingem a boardingem je vždy několik minut mezera.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Eidi píše:Super TR, fajn počtení. Taky se hlásim o pokračování do BUD.Fabo píše:Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
V jakym režimu pak teda mohl bejt provedenej let OK2018/2019 PRG-BTS-PRG, když nás vypustili jen na apron udělat fotky, pak zase zpátky do mašiny a bez faktickýho odbavení domu?
No, v specialnim rezimu. To nebyl bezny linkovy let, ze.
bureaucrat píše:Fabo píše:miropiro píše:Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
Vystoupit z letadla se musí, ale podle mě v případě, kdy je výstup přímo do odletové haly (např. schengenské lety v BRU), není problém nastoupit znovu do stejného letadla. Přeci jen, i mezi deboardingem a boardingem je vždy několik minut mezera.
Jestli se vystupuje a nastupuje chobotem z toho jisteho prostoru, tak to problem neni. Ostatne hodne mileage runneru u legacy aerolinek to takhle celkem bezne delava.
To ale neni pripad FR a Brna. Konkretne FR navic vetsinou kvuli zrychleni obratu preboarduje, at je to treba do autobusu nebo do nejakeho (polo)uzavreneho prostoru "gatu", treba v Budapesti to je (nebo alespon bylo) primo do pole mezi prenosne zabrany. V takovem pripade se gate bezne zavira jeste pred ukoncenim vystupu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Fabo píše:No, v specialnim rezimu. To nebyl bezny linkovy let, ze.
Díky za odpověď z katedry tautologie a dokazování kruhem. To mi taky došlo, že to nebyl klasickej linovej let. Mně zajímaly detaily režimu deboardu/boardu v tomhle případě, popřípadě jestli bys mě mohl prosím odkázat, kde je tenhle režim upravenej.
Naposledy upravil(a) Eidi dne 09. 04. 2019, 13:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Fabo píše:miropiro píše:Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
Jo, to ale zrovna na SXF nejde, protože od letadel FR se ve většině lidi vozí autobusem do příletové haly, která je od odletů oddělená, takže by se muselo znovu projít přes security atd. Jo a kromě to nejde taky proto, že to letadlo letí SXF-BRQ-SXF a ne BRQ-SXF-BRQ Rychlý tranzitní přestupy s kabinovým zavazadlem se dají dělat v BGY, kde se vystupuje normálně do tranzitu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Eidi píše:Fabo píše:No, v specialnim rezimu. To nebyl bezny linkovy let, ze.
Díky za odpověď z katedry tautologie a dokazování kruhem. To mi taky došlo, že to nebyl klasickej linovej let. Mně zajímaly detaily režimu deboardu/boardu v tomhle případě, popřípadě jestli bys mě mohl prosím odkázat, kde je tenhle režim upravenej.
Neodbavoval jsem ten let ani jsem na nem nebyl, tudiz mohu jen spekulovat. Mohli jste byt naboardovani na let BTS-PRG uz v Praze, mohli vas naboardovat rucne v Bratislave, mohlo to byt vedeno jako jeden let PRG-PRG (resp pokud nekdo vystupoval a nastupoval, jako 3 lety).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
jvoj píše:Fabo píše:miropiro píše:Ještě mne tak napadlo - co kdyby si někdo koupil letenku z Berlína do Brna a současně i na stejný den letenku pro let zpět do Berlína. On totiž pan Sůra prohlásil v článku na Zdopravy, že za příznivého počasí jde i o zajímavý vyhlídkový let přes Česko.
Pokud by takto někdo letěl, asi by nemusel vystupovat v Brně, že? Mohl by asi zůstat v letadle, že? U letů v rámci Schengenu by můj nevýstup nemusel vadit. Napadá mne to jednak proto, že by někdo chtěl prostě takto vidět ČR z výšky dvakrát za den anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho (dcera), koho by měl vyprovodit při letu do Berlína.
Vystoupit z letadla se musi, ale i kdyby slo vystoupit primo do odletove haly, nestihnes boarding...
Jo, to ale zrovna na SXF nejde, protože od letadel FR se ve většině lidi vozí autobusem do příletové haly, která je od odletů oddělená, takže by se muselo znovu projít přes security atd. Jo a kromě to nejde taky proto, že to letadlo letí SXF-BRQ-SXF a ne BRQ-SXF-BRQ Rychlý tranzitní přestupy s kabinovým zavazadlem se dají dělat v BGY, kde se vystupuje normálně do tranzitu.
no a dotaz je o SXF-BRQ-SXF
anebo by třeba letěl z Berlína do Brna pro někoho, koho by měl vyprovodit při letu [zpatky] do Berlína.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 172
- Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
- Oblíbené typy letadel: B737, B757, B777, B787, A320ceo/neo Family, A330ceo/neo, A350XWB.
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Cesty bez klavíru - První let Brno-Berlín
Fabo píše:Eidi píše:Fabo píše:No, v specialnim rezimu. To nebyl bezny linkovy let, ze.
Díky za odpověď z katedry tautologie a dokazování kruhem. To mi taky došlo, že to nebyl klasickej linovej let. Mně zajímaly detaily režimu deboardu/boardu v tomhle případě, popřípadě jestli bys mě mohl prosím odkázat, kde je tenhle režim upravenej.
Neodbavoval jsem ten let ani jsem na nem nebyl, tudiz mohu jen spekulovat. Mohli jste byt naboardovani na let BTS-PRG uz v Praze, mohli vas naboardovat rucne v Bratislave, mohlo to byt vedeno jako jeden let PRG-PRG (resp pokud nekdo vystupoval a nastupoval, jako 3 lety).
Ok, díky za vysvětlení.