JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Odpovědět
alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

O spolecnosti JONAIR, ktera leta na trase Pajala – Lulea 2x denne v pracovnich dnech a 1x v nedeli jsem vedel hodne dlouho. Na severu Svedska jsem jiz jednou byl s Krystofem, z tohoto fora, kdyz jsme se chteli proletet s BA ATP u dnes jiz zkrachovale spolecnosti Nextjet. Tehda jsme leteli ARN-KRF-GEV, AJR-LYC-ARN, byly to 4 fantasticke lety a hodne vzpominek. Ale uz v dobu jsem vedel, ze se na sever teto zeme podivam znovu, hlavne kvuli spolecnosti JONAIR, malemu pidi letisti Pajala a moznosti se proletet s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince. JONAIR prodava lety vetsinou 3-4 mesice dopredu a ceny jsou fixni, Jak jsem vysledoval, tak nejlevnejsi letenka (pokud clovek neni senior nebo student), jde sehnat za 495 SEK jednim smerem. Za tuto cenu se prodavaji max 3 mista v letadle, a pak to vyskoci na 695 SEK. Proto jsme ve finale dali tuto cestu ve trech (Misa z PRG a Milan z BRQ).

Nejdrive jsme naplanovali vsechny lety okolo a jako posledni jsme zakoupili let se spolecnosti JONAIR.

Pro cestu do ARN jsme zvolili CSA. V momentu nakupu to bylo jeste jako CSA s A319, ale az pozdeji se to zmenilo na opt by Smartwings B737-700. Ikdyz Smartwings moc nemusim, tak let do 2 hod se da prezit. Chteli jsme se priblizit k Pajala co nejvic a tak padla volba na jiz navstivene mesto Gallivare. Od dob Nextjetu se cesta na sever trosku zmenila a na scenu vstoupila polsko/estonska spolecnost Nordica. V Gallivare jsme meli v planu prespat jednu noc, v patek rano pochodit po meste a chytit bus okolo obeda z Gallivare do Pajala.

Na patek odpoledne jsme naplanovali Pajala – Lulea. Pak jsme premysleli kam z LLA dal. Ceny na ruzne kombinace byly relativne drahe a tak jsme se rozhodli koupit let se SASem pres ARN do finskeho Turku. V Turku prenocovat a rano finskym pendolinem do Helsinek. V HEL jsme chteli posedet a posaunovat se ve Finnair non-schengen salonku, ktery ma fantasticke jidlo, piti a servis. K nasi smule jsme zjistili, ze tento salonek zrovna prochazi rekonstrukci a tim padem jsem meli utrum od jeho navstevy.

Nase cesta do LHR byla jeste spolecna. Misa zustaval v Londyne do utery. Ja a Milan jsme meli rezervovany Premier Inn na T4. Milan letel v nedeli ze STN do BRQ a ja mel v planu letet s AF pres CDG do WRO. Pro cestu z WRO jsem zvolil vlak do Lichkova a pote z Lichkova pres Usti nad Orlici do Prahy, s prijezdem nekdy pred 20 hod na hlavni nadrazi.

mapka mych letu
mapka mych letu
mapa.JPG (95.1 KiB) Zobrazeno 4788 x


28.03.2019 PRG-ARN SMARTWINGS B737: OK-SWW

Rano jsme se sesli vsichni 2 v Erste Salonku na neco k zakousnuti a par drinku, nez jsme se presunuli na odletovou branu.

palubni listek
palubni listek


El Al Up je uz taky minulosti
El Al Up je uz taky minulosti


Let do ARN byl poklidny. Cast jsem ho prospal a cas jsem venoval sledovanim toho co slo videt z okna. Z palubniho prodeje jsem si nic nezakoupil, vyber nebyl nijak zajimavy.

Po 2 hod letu se blizime ke Stockholmu
Po 2 hod letu se blizime ke Stockholmu



Prilet do ARN byla na T2. Milne jsme si mysleli, ze se dostaneme do T5 na odlet Nordicy (cislo letu LOT). Vubec mne nedoslo, ze lety na domacich linkach mimo SAS odletaji z T3, kde nic neni a i samotny check in otevira 30 min pred odletem. Nastesti jsme byli jiz odbaveni a proto jsme si rekli, ze zkusim projit security na terminalu 4 a zkusit stesti se vstupem do salonku tam, aby jsme nejak preckali tech 6 hod do odletu. Vse se podarilo na 1 a nebyly zadne komplikace.

OK-SWW po priletu z PRG
OK-SWW po priletu z PRG


Regionalni lety z Terminalu 3
Regionalni lety z Terminalu 3


Puvodne jsme meli letet v 17:35 pres Arvidsjaur do Gallivare, ale par mesicu pred zacatkem cesty prisla zmena itinerare na odlet ve 21 hod. Let v 17:35 koncil v Arvidsjauru a nepokracoval do Gallivare. Ale nasemu novemu letu ve 21 hod nastesti zustalo mezipristani v AJR.

Salonek byl narvany
Salonek byl narvany


Na vsechno se stala fronta a jen ukoristit 3 mista vedle sebe byl docela boj.

ale curry polevka byla vyborna
ale curry polevka byla vyborna


v podvecer pak ve velkem sly na odbyt parky
v podvecer pak ve velkem sly na odbyt parky


28.03.2019 ARN-AJR NORDICA CRJ900: ES-ACC

Salonek jsme opustili cca hodinu pred odletem. Museli jsme se dostat ven z T4 a projit znova security na T3. I tak jsme meli vice nez dost casu nazbyt.

Jeden let, 2 ruzne palubenky
Jeden let, 2 ruzne palubenky


muj 2. let do Gallivare
muj 2. let do Gallivare


Nastup do CRJ900 od Nordicy. Myslim, ze tyto barvy se docela povedly
Nastup do CRJ900 od Nordicy. Myslim, ze tyto barvy se docela povedly


Behem letu se podavalo male obcerstvni
Behem letu se podavalo male obcerstvni


Pristani v AJR bylo dosti divoke a uz jsem si myslel, ze pujdeme na go-around. Nastesti to piloti zvladli bravurne, ale jelikoz jsme sedli dosti pozde, tak se muselo velmi prudce brzdit. V AJR byla cca 15 min zastavka, behem cca 10-12 pax vystoupilo, nikdo nepristoupil. Behem zastavky jsem si mohl odfotit terminal letiste ze schudku.

Budova letiste AJR
Budova letiste AJR


28.03.2019 AJR-GEV NORDICA CRJ900: ES-ACC

Let do GEV trval necelych 20 min. Na severu na privitalo jeste zimni pocasi, foukal silny vitr, poletoval snih. MHD z letiste zadna nejezdi, proto jsme si dopredu domluvili taxi. Mimo jine na nasem letu bylo nekolik cesky mluvicich pax mimo nas, coz nas mile prekvapilo.

Tak zase nekdy Nordico
Tak zase nekdy Nordico


ES-ACC tu bude nocovat
ES-ACC tu bude nocovat


Budova letiste Gallivare z plochy
Budova letiste Gallivare z plochy


Stejnou fotku jsem vyfotil pred par lety pri ceste s Krystofem
Stejnou fotku jsem vyfotil pred par lety pri ceste s Krystofem


Budova letiste z ulice
Budova letiste z ulice


Ubytovani na severu leze do penez. Ale podarilo se nam zarezervovat pokoj pro 3 v Gällivare Bed & Breakfast za cca 100 eur/noc se snidani. Po prijezdu na ubytko jsme zalehli, nebot bylo pozde a pani domaci na upozornila, aby jsme nerusili ostatni hosty.

Rano nas privital slunecny den, ktery se behem snidane promenil ve snehovou vanici. Ale za 20 min svitilo opet slunicko. Pocasi jako na kolotoci. Po snidani a ranni ociste jsme vyrazili do mesta, podivat se jak tu zije. Ale moc jsme toho nenachodili, protoze byla opravdu zima a foukal studeny vitr. Nastesti do odjezdu busu nas delily jen 3 hodiny.

nas pokoj v Gällivare Bed & Breakfast
nas pokoj v Gällivare Bed & Breakfast


Vyber u snidane
Vyber u snidane


Je moznost si pronajmout i tuto venkovni chatku
Je moznost si pronajmout i tuto venkovni chatku


Björkmansvägen po ranu
Björkmansvägen po ranu


cestou do centra
cestou do centra


Autor TR se nevzal moc teple obleceni sebou
Autor TR se nevzal moc teple obleceni sebou


Gällivare kyrka
Gällivare kyrka


Vlakove nadrazi od ktereho nam jel bus smer Palaja
Vlakove nadrazi od ktereho nam jel bus smer Palaja


Tato vybava do techto koncin se urcite hodi
Tato vybava do techto koncin se urcite hodi


Cesta busem do Pajaly trva neco malo pres 2 hod. Uplne do Pajaly jsme nechteli, nebot letiste je cca 20 km od mesta. Nejblizsi zastavka u letiste byla cca 4 km. Na tu jsme meli taky koupenou jizdenku. Ale jak jsme zjistili, autobus jede okolo letiste, ale zastavka tam neni. Proto jsme ridice pri nastupu pozadali, zda by nam u letiste nezastavil. Nebyl s tim problem, jen se mame prihlasit jak se budeme blizit.

Nas bus spolecnosti Länstrafik Norrbotten
Nas bus spolecnosti Länstrafik Norrbotten


Behem jedne z mnoha zastavek po ceste
Behem jedne z mnoha zastavek po ceste


Na letiste jsme dorazili s 3 hod predstihem. Vzesla docela dulezita otazka, zda bude budova letiste otevrena, nebo budeme nekde trcet v zime par hod, nez ji otevrou.

Jsme tu spravne
Jsme tu spravne


Budova maleho letiste Pajala
Budova maleho letiste Pajala


Rezervovane parkovani
Rezervovane parkovani


Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 15:05, celkem upraveno 5 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR

Příspěvek od alesesl »

Nastesti byla budova letiste otevrena. Venku by se nam moc cekat nechtelo, ale nic jineho by nam stejne nezbylo. Neni zde zadna security. Pani za prepazkou si odfajkne Vase jmeno na seznamu pax a pote se projde do male mistnosti, kde se kavovar zdarma. Jak uz jsem uvedl neni zde zadna security kontrola.

Na dnesnim letu nas bylo 5 pax celkem.

29.03.2019 PJA-LLA JONAIR BEECH 200 SUPER KING AIR: SE-LTL

Odbavovaci prepazka
Odbavovaci prepazka


Vez - zdravim PavelPMI
Vez - zdravim PavelPMI


cekarna na odlet
cekarna na odlet


Venku zacalo poradne chumelit
Venku zacalo poradne chumelit


Jsem se pani na checkinu ptal, zda jsou lety nekdy zrusene, ktere kvuli pocasi. Odpoved jsem dostal v tom smyslu, ze kvuli pocasi jsou velmi zridka zrusene, jedine ruseni letu se kona kvuli technickym problemum.

Asi 20 min pred odletem se konal nastup. Druhy pilot asistuje pri nastupu a taky provadi bezpecnostni instrukce. Na jedne ze sedacek byl kosik s jidlem a pitim.

Nase kraska SE-LTL (rok vyroby 1979)
Nase kraska SE-LTL (rok vyroby 1979)


Predek
Predek


i s vezi
i s vezi


bezpecnostni instrukce, ktere nevidam tak casto
bezpecnostni instrukce, ktere nevidam tak casto


Absence dveri od pilotni kabiny je idealni
Absence dveri od pilotni kabiny je idealni


nase banda
nase banda


je pred nami 35 min let do Lulea
je pred nami 35 min let do Lulea


Let do Lulea byl naprosto klidny. Cekal jsem, ze to bude horska draha, ale naprosto v pohode. Pri priblizeni s nami docela hazel bocni vitr, ale posadka zvladla pristani na jednicku. Bylo zajimave letet nad nazmrzlym morem. To jsem dlouho nevidel, od meho pobytu v Kanade. Misa natacel i nejake video, ktere sem zkusim pozdeji hodit.

Basta behem letu
Basta behem letu


Snad se nekdy zase uvidime JONAIRe
Snad se nekdy zase uvidime JONAIRe


DY na letisti LLA
DY na letisti LLA


Terminal letiste LLA
Terminal letiste LLA


Na odlet do ARN byl v 1930. Letiste je relativne male, prevazne obsluhuje lety do ARN. Na let do STO jsem byl taky nateseny, nebot byla zmena typu na ne moc obvykly Boeing 737 verze 600. Uz jsem mel tu cest s touo verzi letet jak u SAS, tak i u Malevu, ale porad je to exoticky bulik neco jako 318 u Airbusu.

29.03.2019 LLA-ARN SAS B736: LN-RPG

Check in
Check in


FIDS
FIDS


To by se mi libilo mit doma
To by se mi libilo mit doma


Palubenka na oba vecerni lety
Palubenka na oba vecerni lety


Let byl natriskany do posledniho mistecka. Cesta do ARN se mi zdala nekonecka, ikdyz clovek musi vzit v potaz, ze Svedsko je velka zeme. Po priletu jsme zamirili do salonku na T5 na veceri pred odletem do Turku.

B736 po priletu z LLA
B736 po priletu z LLA


Vecere
Vecere


V salonku bylo minimum lidi. Vecerni spicka se chylila ke konci
V salonku bylo minimum lidi. Vecerni spicka se chylila ke konci


29.03.2019 ARN-TKU SAS (op flyBE) ATR76: G-FBXB

Jak boarding, tak i samotny let do TKU bylo pomerne rychly a nacas. V TKU jsme pristali neco po pulnoci. Behem cca 30 min pristaly po sobe 3 stroje. Krom naseho, tak jeste AY z HEL a BT z RIX. Taxi za 10km jizdu bylo pres 30 eur, tak jsme se rozhodli pockat na letistini bus za 3 ecka.

G-FBXB po priletu do TKU
G-FBXB po priletu do TKU


Terminal letiste Turku
Terminal letiste Turku


i zde meli hezky model
i zde meli hezky model


Jsme spravne v Turku
Jsme spravne v Turku


Ubytovani jsme meli v hotelu pobliz vlakoveho nadrazi. Chteli jsme co nejdrive na kute, nebot rano okolo 8 hod nam jel vlak finiskych zeleznich na letiste v HEL s prestupem v Pasila. Jizdenku jsme kupovali s predstihem a vysla necelych 9 eur na os.

Vlakove nadrazi Turku
Vlakove nadrazi Turku


Pendolino finskych zeleznic
Pendolino finskych zeleznic


30.03.2019 HEL-LHR BRITISH AIRWAYS A320: G-EUYA

Peron na letisti HEL
Peron na letisti HEL


Moc hezka tabule s informacemi o odletech
Moc hezka tabule s informacemi o odletech


Prvni salonek co jsme zkusili byl Almost@home Lounge

prostredi jakz takz
prostredi jakz takz


ale co se tyce jidla a piti, tak to byla bida
ale co se tyce jidla a piti, tak to byla bida


Proto jsme se presunuli do Finnair Schengen lounge

ktery ma prijemne prostredi a vyhled na plochu
ktery ma prijemne prostredi a vyhled na plochu


vyborne kolace
vyborne kolace


a dobre jidlo
a dobre jidlo


Po par hodinach precpavani, popijeni a planovani dalsich vyletu, byl cas se presunout na gate. Nastup na let do LHR byl busmo.

nase 320 v HEL
nase 320 v HEL


A330 na vedlejsi stojance
A330 na vedlejsi stojance


Let do LHR byl poklidny, dlouhy a ve znameni odpocinku a spanku. Pristani na cas, a po kratkem taxovani jsme byli na gatu. Prosli jsme spolecne pres pasovku ven z terminalu. Rozloucili se s Misou a poprali mu hezky zbytek pobytu v LON. S Milanem jsme se vydali na T4 metrem, kde jsme meli zamluvene ubytovani v Premier Innu. Kdyz clovek rezervuje hodne dopredu, tak se da dostat na velmi prijemne ceny, v nasem pripade 34 GBP pro 2 na jednu noc za Twin Room. Na veceri jsme si zasli do hotelove restaurace. Nakonec padla volba na Guiness s Fish & Chips. Nechtel jsem moc ponocovat, jelikoz me cekalo brzke ranni vstavani na odlet v 6:40.

G-EUYA po priletu z HEL
G-EUYA po priletu z HEL


Vecere v Premier Inn
Vecere v Premier Inn


Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 11:18, celkem upraveno 2 x.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR

Příspěvek od alesesl »

Posledni cast TR.

31.03.2019 LHR-CDG AIR FRANCE A321: F-GTAH

Rano jsem se vytratil z pokoje jako mysicka, abych Milana zbytecne nebudil. Ani nevim proc jsem koupil letenku LHR_CDG_WRO an ne do PRG. Nejak jsem toho mel uz dost a tesil se domu. Na prestup v CDG jsem mel v letence 55 min, a tak jsem tajne doufal, ve zpozdeni na odletu z LHR a ze bych nestihl let do WRO. CDG-WRO leta jen jednou denne, a tak bych je pozadal o prebookovani do PRG.

V kiosku jsem si vyzvedl palubni listek a zamiril si to do salonku na neco pod zub.

Boarding pass na oba lety
Boarding pass na oba lety


Rano ve Skyteam salonku jeste nikdo nebyl
Rano ve Skyteam salonku jeste nikdo nebyl


Vajicka se nedala jist, hruza des
Vajicka se nedala jist, hruza des


Absence okynka kompenzovalo misto na nohy
Absence okynka kompenzovalo misto na nohy


Jelikoz byl prilet na 2E a odlet z 2G, tak jsem se vylozene coural. Nechtel jsem stihnout let do WRO.

FIDS
FIDS


Na 2G jsem jel autobusem co jezdi mezi terminaly. Kdyz jsem vystoupil na 2G tak uz svitilo last call. Tupe jsem se sel pomalu podivat na gate, zda neni uz nahodem uzavreny, a v tom me odchytil personal a rikal, jestli neletim do WRO. Nikde v terminalu krom me a zamestnancu nebyl. Tak jsem sel s pravdou a ven a byl jsem posledni nastupujici pax na ten let. Skoda no jsem si rikal.

31.03.2019 CDG-WRO HOP! E190: F-HBLE

Let byl uzavren vice mene na cas a pomalu jsme taxovali na start k draze 09L.

Nastup do HOP!
Nastup do HOP!


Dasenka od Luxairu smer LUX
Dasenka od Luxairu smer LUX


Jsem si myslel na chvilku ze na me cumi Alzak
Jsem si myslel na chvilku ze na me cumi Alzak


Tedka byla rada na nas odstartovat. Najednou jako by se chtel rozjet, ale neslo mu to. Nevim co byl za problem, ale stalo se to tak 3x a pak to vzdali. Hasici nas eskortovali zpet k terminalu a ja pomalu doufal, ze mozna let opravdu nestihnu, ze bude kvuli technickym problemum zruseny.

Hasici uz na nas cekali
Hasici uz na nas cekali


Znova pristavit schudky a pockat na techniky
Znova pristavit schudky a pockat na techniky


Asi po hodine na zemi nam bylo oznameno, ze je vsechno v poradku a muzeme pokracovat smer WRO. Ach jo, a ja uz se tesil, ze pujdeme zpet do terminalu.

Technicka podpora odchazi
Technicka podpora odchazi


Tentokrat start z drahy 08R
Tentokrat start z drahy 08R


Obcerstveni behem letu
Obcerstveni behem letu


Jelikoz jsme odleteli s hodinovou sekerou a ja mel mezi priletem do WRO a odjezdem vlaku do Lichkova asi 1:40hod, tak jsem zacinal byt nerovozni, jestli ten vlak stiham nebo ne. Jakonec jsme neco dohnali behem letu a pristali jsme presne 60 min pred odjezdem meho vlaku. MHD jsem neresil, nebot mne za 1. ujelo a za 2. bych to nestihal. Proto jsem vyletl z terminalu jako strela a odchytl prvni taxik pred budovou. Rekl jsem mu, ze za 40 min musim stihnout byt na nadrazi na odjezd sveho vlaku. Jelikoz byla nedele, a pobozni polaci se vraceli z kostelu, tak ve meste byla spicka jako v pondeli rano. Na nadrazi jsem nakonec dorazil 7 min pred odjezdem vlaku a do vlaku se usadil 2 min pred jeho odjezdem. Uff si rikam, jeste ze jsem to stihl, nechtel bych tu trcet dalsich xxx hod a hledat nahradni spojeni.

Adria Airways na letu LH do MUC
Adria Airways na letu LH do MUC


Vlak kterym jsem jel do Lichkova
Vlak kterym jsem jel do Lichkova


Cesta vlakem utikala v pohode a po Klodzsko. Zde bylo oznameno, ze mezi Klodzskem a Gorzanów je vyluka a ze se pojede busem. To by az tak nevadilo, nez jsme dorazili do Klodzska a bus nikde. Bus dorazil cca hod po prijezdu vlaku a ja v tu dobu vedel, ze uz nestiham navazujici spoj z Lichkova pres Usti nad Orl. do Prahy. Jeste, ze jsem to mel koupene zvlast, tak jsem jizdenku CD zrusil a nechal si vratit penize. Tedka to jde do 15 min pred odjezdem zdarma s vracenim plne castky jizdneho. Podle situace jsem si pak booknul novou jizdenku, abych stihal vlak po prijezdu z WRO. Nakonec jsem jel dalsim vlakem z Lichkova a do PRG dorazil namisto 18 hod neco malo pred 20 hod.

Nadrazi Lichkov
Nadrazi Lichkov


Doufam, ze se Vam tento TR libil a ze jsem potesil fanousky letani s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince.

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od beardie »

super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet :P

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od MarcosFT »

Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

MarcosFT píše:Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!


Diky. Jojo dostava... :D

beardie píše:super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet :P


tak se ozvi, na podzim planujeme dalsi akci neobvykle typy letadel.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od Lkprak »

Hezká exotika. A pěkné počtení :thumbup:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od Fabo »

Tak isto, super ako vzdy.

A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne :) akurat z HIXu, nie Premier Inn.

Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2208
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od pavelpmi »

Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty! :clap:

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

Fabo píše:Tak isto, super ako vzdy.

A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne :) akurat z HIXu, nie Premier Inn.

Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...


Dekuji. Napis do SZ kontakt na sebe a pak se spojime.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

pavelpmi píše:Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty! :clap:


Neni zac, vim, ze mas rad veze, tak se snazim vzdy nejakou exotickou vyfotit.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

Lkprak píše:Hezká exotika. A pěkné počtení :thumbup:


Jsou i vetsi exotiky, ale toto je urcite takova mala evropska exotika. :)

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od Airbus380 »

Pěkný výlet včetně zajímavé cesty zpět přes Turku. Na ten Jonair už bych býval byl skoro zapomněl, teď si ho zase musím zařadit do plánu. Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvek od alesesl »

Airbus380 píše:Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové :D


Naprosto te chapu a mam z toho stejny pocit. Cesta je cil a clovek musi kracet vstric novym dobrodruzstvim.

:lol:


Odpovědět