Adam96 píše:Jinak mam pocit, ze jsem bud zde, nebo nekde jinde cetl, ze objednavka A320neo je zrusena uplne, tak snad nekdo doplni.
Aha, tak to jsem, přestože fórum sleduju pravidelně, asi přehlídl. To by mě zajímalo, jestli k tomuhle neví někdo víc info. Každopádně díky za info.
Adam96 píše:Osobne si myslim, ze A330 zustane na Seoul, ktery byl podle jedne z vyrocnich zprav (jestli 2015? 2016? Nevim.) pro CSA dost rentabilni. Jak je to ale aktualne bohuzel taky netusim.
Co vim, tak PRG-ICN-PRG byla delší dobu trochu problematická a přehoupla se v ziskovou aspoň na úroveň C1 (tak, jak to používaj v ČSA, respektive nad DOC), ale nikde jsem se nedopátral, jestli to aspoň hradí náklady na úrovni C2 nebo aspoň jejich části. Upřímně si netroufám odhadovat, jak na tom můžou ČSA bejt na týhle relaci, když se s ní dělí s KE. Ale rád bych se pletl.
Adam96 píše:Jsem ale pomerne zklamany ze zatimniho vyvoje po zmene vlastnika, takovy oces aerolinky, ktera vykazuje zisk, mi prijde docela neopodstatnitelny. Nicmene nevim, co QS ma s CSA za lubem, treba je to jen zacatek nejake overall zmeny ve strukture flotily nebo snad celkove strategie a budu nakonec prekvapeny prijemne. Taky nevim.
Upřímně jsem si celou dobu myslel, že brand ČSA je mnohem silnější a zvučnější než TVS/SW a bude to jen dobře pro oběmu portfolia a produktu pro SW. Čekal jsem, že si nějak logicky rozeberou trh podle toho, kam lítá ČSA samo a kam v rámci SkyTeam. Uvidíme se. Otázka, jak se SkyTeam bude dlouhodobě tvářit na to, že na linkách ČSA operuje SW.
Paul1 píše:Adam96 píše:Jsem ale pomerne zklamany ze zatimniho vyvoje po zmene vlastnika, takovy oces aerolinky, ktera vykazuje zisk, mi prijde docela neopodstatnitelny. Nicmene nevim, co QS ma s CSA za lubem, treba je to jen zacatek nejake overall zmeny ve strukture flotily nebo snad celkove strategie a budu nakonec prekvapeny prijemne. Taky nevim.
Můj odhad. QS měl loni minimální provozní zisk, který neustále klesá. Příjmy táhly především pravidelné spoje, příjmy u charterů šly dolů. Takže očekávám, že QS postupně sežere všechny nejvýdělečnější linky ČSA a ty pošle k ledu. Rád bych se ale mýlil.
Taky mi to tak přijde, že SW chce z ČSA udělat jen prodejní značku, jakousi virtuální aerolinku.